Bosch Silver S4 026 – 70Ah 630A P+

359.99

SKU: 02581c6a2092 Category:

Description

Nadwyżka energii dla niezawodnego rozruchuKażda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości. Uniwersalny w stosowaniu Akumulator Bosch S4 może być ze względu na wymiary i parametry elektryczne stosowany we wszystkich klasach pojazdów. Zalecany jest zarówno do średnio wyposażonych pojazdów klasy kompakt, jak i do pojazdów z bogatym wyposażeniem. Obecność w programie zarówno typów europejskich, jak i azjatyckich daje w rezultacie pokrycie rynku na poziomie 97 %, co sprawia, że z akumulatorem Bosch S4 mamy pewność obsługi bez mała każdego klienta. Zdecydowanie wyższa moc rozruchowaRezerwy energetyczne i o 15 % większa moc rozruchowa niż w standardowych akumulatorach rozruchowych gwarantują szybki i niezawodny rozruch silnika o każdej porze roku oraz długi okres użytkowania. Dzięki wyjątkowo niskiemu stopniowi samorozładowania akumulator Bosch S4 zapewnia rozruch zimnego silnika nawet po dłuższym okresie postoju samochodu. Atuty akumulatora Bosch S4Technologia PowerFrame15 % większa moc rozruchuDługi okres użytkowaniaAbsolutnie bezobsługowyNiezawodny rozruch w niskich i wysokich temperaturachMinimalny stopień samorozładowaniaNiezawodne źródło energii dla samochodów ze średnim i bogatym wyposażeniemJego parametry elektryczne spełniają wysokie wymagania stawiane przez producentów pojazdów z całego świataPrzeznaczony także do samochodów azjatyckichPrzyjazny dla użytkowników i środowiska brak kontaktu z elektrolitem, ponieważ akumulator jest zamknięty i już napełnionyZużyte akumulatory przyjmowane są przez producenta i odprowadzane do recyklinguPokrycie rynku europejskiego – 97% PASUJE DO:Daihatsu: Charade II, Charade IIIFiat: 130Ford USA: Bronco IIHonda: Legend I, Legend IV, Prelude IV, Prelude VHyundai: Acent II, Acent III, Coupe, Getz, Genesis, i30, ix35, Matrix, SonataInfiniti: Fx, MIsuzu: D-Max, GeminiJaguar: E-TypeKia: Carens II, Carens III, Carens IV, Carnival I, Carnival II, Ceed, Pro Ceed, Cerato, Magentis, Opirus, Rio II, Sorento II, SportageLexus: GS, LS, RX, SCMazda: 3, 5, 626 II, 626 III, 626 IV, 6, CX-9, E-Serie, RX 7 III, RX 8Mitsubishi: Outlander I, Outlander II, Outlander III, Pajero IVNissan: 300 ZX, Patrol GR I, Primera, Terrano, X-TrailOpel: Frontera B, Monterey A, Monterey BPeugeot: 204Renault: KoleosSubaru: Forester, XVSuzuki: Baleno, Kizashi, Liana, Samurai, VitaraToyota: Camry, Corolla, Scessida, Crown, Hilux II, Hilux III, Land Cruiser, Starlet, Supra Wymiary: 261 x 175 x 220 (Długość x Szerokość x Wysokość)Opłata depozytowa W przypadku zakupu nowego akumulatora należy pamiętać o zdaniu starej baterii, w przeciwnym wypadku sprzedający pobiera opłatę depozytową w kwocie:30zł za sztukę w przypadku baterii samochodowych kwasowo-ołowiowych i akumulatorów samochodowych kwasowo-ołowiowych.Jednak kwota ta zostanie zwrócona, gdy w ciągu 30 dni od pobrania opłaty kupujący przekaże zużyty akumulator.Obowiązek poboru opłaty jest nałożony ustawowo: ustawa z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. 79 poz. 666 art. 54.p.1-5, art. 55 p.1)

Akumulatory

xxxxx

yyyyy